Сучасний вихователь
Професія вихователя належить до творчих видів діяльності, оскільки професійна діяльність будь – якого педагога спрямовується на виховання унікальної, неповторної особистості.
Сучасний вихователь – це фахівець, який сьогодні працює в системі дошкільної освіти, володіє педагогічними технологіями, що відповідають новим суспільним цілям та рівню розвитку науки про дитину. Він повинен вміти працювати в умовах ринку, розуміти що тільки високий професіоналізм, творчість, ініціатива допоможуть йому знайти своє місце та самореалізуватися в професії. В.Сухомлинський сказав про це так «Виховання – це багатогранний процес постійного духовного збагачення та оновлення – і тих, хто виховується, і тих, хто виховує». Вихователь повинен постійно працювати над підвищенням фахового рівня, володіти мистецтвом спілкування з людьми і дітьми. Сучасний вихователь володіє почуттям гумору. Саме він знадобиться в скрутну хвилину і додасть оптимізму в разі невдачі. В сучасних умовах вихователь повинен мати найвищий рівень фахової підготовки та високий інтелектуально – креативний потенціал. Вихователь – впевнена в собі людина, яка вміє поводитися в товаристві, не викликаючи своїми вчинками, поведінкою та зовнішнім виглядом зневаги до себе, людина, яка дотримується чотирьох основних правил спілкування: ввічливість, природність, гідність і тактовність. Джерелом натхнення, що живить вихователя, є діти, він живе ними. Саме діти, яких він так любить, дають вихователю невичерпну енергію, життєлюбність і позитивне мислення.
Заповіді педагога:
Будь обережний!
Не помились!
Не нашкодь!
Будь надією для дитини!
Знай, чого прагнеш!
Постійно шукай у дитини скарби в душі!
Пам’ятка для вихователів
«Негативні ознаки заняття проведеного без творчості»
Або«Чого не повинно бути ніколи»
· Відсутність плану заняття;
· Відсутність чітких цілей заняття;
· Невміння вихователя поставити і виконати програмові завдання;
· Відсутність бажання проводити заняття;
· Неспроможність вихователя бачити заняття в перспективі його розвитку;
· Використання тільки фронтальних способів організації дітей;
· Приділення уваги тільки вербальним методам спілкування з дітьми;
· Одноманітність структури заняття. Бідний його зміст;
· Дисциплінарні відносини з дітьми;
· Використання застарілих шаблонів занять;
· Відсутність комплексних завдань;
· Відсутність ігрових дій, ігрових вправ та інш.;
· Гальмування творчості дітей на заняттях;
· Відсутність самостійності, розкутості дітей, вільного спілкування;
· Спілкування вихователя з дітьми по типу «над дітьми», а не «поруч з ними»;
· Відсутність педагогічного такту, етики з боку вихователя;
· Невміння використати авторські програми, педагогічний досвід в практику своєї роботи;
· Невміння використати акторські здібності, невміння перетворити заняття в маленький театр чи казку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий